Klacht KPN: Contract beëindigd zonder mond opzegtermijn

Klachtnummer
# 145598
Gebruiker
Christavan leeuwen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Aan 1000 tekens heb ik niet genoeg.Na 5 jaar ellende bij KPN mijn contract op 22 dec opgezegd met een maand opzegtermijn. Wat doet mevr van de KPN zet een vonkje verkeerd en ik heb direct niets meer. Geen alarm door geen internet, geen foon en geen tv. Zou teruggebeld worden, gebeurt niet. Iedere dag hang ik aan de lijn. Leuke kerstdagen gehad met een huis vol kinderen. Krijg ik een digitenne kastje voor nood... Alleen met start die heeft mijn tv niet. Kaart past niet zonder hoesje. We kunnen u weer aansluiten zeggen ze... Duurt 3 weken. Nu word ik weer binnen 24 uur teruggebeld. Hierboven heb ik het heel summier beschreven, maar er is vanaf 22 dec veel gebeurd, gemaild en vooral niet gebeurd.

De oplossing

Afspraken nakomen, de laatste 6 maanden terug betalen gezien mijn ellende van de afgelopen 5 jaar

4 reacties

  1. Auteur
    Christavan leeuwen
    Datum
    Uiteraard bedoel ik zonder een maand opzegtermijn in acht te nemen
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Leeuwen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Christavan leeuwen
    Datum
    Ja hoor gister 28 dec om 17.52 is mij beloofd dat ik voor de zoveelste x binnen 24 uur teruggebeld zou worden jullie raden het al is niet gebeurd
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Leeuwen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen