Klacht KPN: Contract beëindigd zonder mond opzegtermijn

Christavan leeuwen

Aan 1000 tekens heb ik niet genoeg.Na 5 jaar ellende bij KPN mijn contract op 22 dec opgezegd met een maand opzegtermijn. Wat doet mevr van de KPN zet een vonkje verkeerd en ik heb direct niets meer. Geen alarm door geen internet, geen foon en geen tv. Zou teruggebeld worden, gebeurt niet. Iedere dag hang ik aan de lijn. Leuke kerstdagen gehad met een huis vol kinderen. Krijg ik een digitenne kastje voor nood... Alleen met start die heeft mijn tv niet. Kaart past niet zonder hoesje. We kunnen u weer aansluiten zeggen ze... Duurt 3 weken. Nu word ik weer binnen 24 uur teruggebeld. Hierboven heb ik het heel summier beschreven, maar er is vanaf 22 dec veel gebeurd, gemaild en vooral niet gebeurd.

Afspraken nakomen, de laatste 6 maanden terug betalen gezien mijn ellende van de afgelopen 5 jaar

Christavan leeuwen
    Uiteraard bedoel ik zonder een maand opzegtermijn in acht te nemen
    KPN
    Geachte mevrouw Van Leeuwen,

KPN Klantenreacties CMT
    Christavan leeuwen
    Ja hoor gister 28 dec om 17.52 is mij beloofd dat ik voor de zoveelste x binnen 24 uur teruggebeld zou worden jullie raden het al is niet gebeurd
    KPN
    Geachte mevrouw Van Leeuwen,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?