Klacht KPN: contract breuk???

Klachtnummer
# 37778
Gebruiker
MannyShanna
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Ik ben onlangs overgestapt naar een andere provider voor televisie, internet en telefonie, zonder ook maar een tegenbericht krijg ik de laatste factuur met daarin een boete van bijna 300 euro, dat kan toch echt niet waar zijn.

Gewenste oplossing

Kwijtschelding van de boete oftewel een aangepaste boete

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Steinfeld,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    MannyShanna
    Datum
    Helaas heeft kpn nog steeds niks van zich laten horen, hopelijk gaat dit wel nog gebeuren
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Steinfeld, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij het weer proberen.
    Heeft u nog een ander nummer waarop u bereikbaar bent?
    U kunt ook de behandelaar van deze reactie rechtstreeks bereiken via 070- 343 22 08.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    MannyShanna
    Datum
    Mijn telefoonnummer is 0681129692
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Steinfeld, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    MannyShanna
    Datum
    Vandaag heb ik wederom een herrinering ontvangen voor het betalen van 282.78, en nog steeds ben ik van mening dat deze vordering niet heeft mogen plaats vinden, volgens eerdere verzoeken om mij telefonisch te benaderen is helaas niets terecht gekomen, in mijn vorige reactie heb ik mijn juiste telefoonnummer geplaatst echter heeft kpn nog steeds niet gebeld en komen ze wederom met een dreigbrief op de proppen, geachte heren van KPN; wilt u zo vriendelijk zijn en mij telefofonisch benaderen.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Steinfeld,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen