Klacht KPN: contract breuk???

MannyShanna

Ik ben onlangs overgestapt naar een andere provider voor televisie, internet en telefonie, zonder ook maar een tegenbericht krijg ik de laatste factuur met daarin een boete van bijna 300 euro, dat kan toch echt niet waar zijn.

Kwijtschelding van de boete oftewel een aangepaste boete

KPN
    Geachte heer Steinfeld,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    MannyShanna
    Helaas heeft kpn nog steeds niks van zich laten horen, hopelijk gaat dit wel nog gebeuren
    KPN
    Geachte heer Steinfeld, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij het weer proberen.
    Heeft u nog een ander nummer waarop u bereikbaar bent?
    U kunt ook de behandelaar van deze reactie rechtstreeks bereiken via 070- 343 22 08.
    Mijn telefoonnummer is 0681129692
    KPN
    Geachte heer Steinfeld, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    MannyShanna
    Vandaag heb ik wederom een herrinering ontvangen voor het betalen van 282.78, en nog steeds ben ik van mening dat deze vordering niet heeft mogen plaats vinden, volgens eerdere verzoeken om mij telefonisch te benaderen is helaas niets terecht gekomen, in mijn vorige reactie heb ik mijn juiste telefoonnummer geplaatst echter heeft kpn nog steeds niet gebeld en komen ze wederom met een dreigbrief op de proppen, geachte heren van KPN; wilt u zo vriendelijk zijn en mij telefofonisch benaderen.
    KPN
    Geachte heer Steinfeld,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?