Opgelost door KPN: contract glas vezel

# 19457
Rick van Groenestein

Het gaat om het volgende ik ben onlangs onlangs over gestapt naar ziggo ik had een alles in een pakket van kpn vorige week krijg ik een pakket voor glasvezel thuis gestuurd van kpn waar ik dus niet om gevraagd heb nu willen zij mij aan een contract voor glasvezel houden een contract wat ik nooit gezien heb of voor getekent zij zeggen nu dat ze in 2011 een soort van reclame hebben gestuurd en daar had ik voor 1 januarie 2012 op moeten reageren dat ik dus geen glasvezel wil mijn vrouw heeft er telefonisch contact over gehad het contract kon gewoon zo blijven tot mijn huidige met ziggo zou aflopen dan kon ik kpn bellen voor een monteur voor aansluiting glasvezel ik heb zelf terug gebeld omdat ik er niet mee akkoord ging heb nu een brief gehad 10 jan waarbij zij een bevestiging sturen van annulering en ontbinding contract maar dat kost me dan wel 660 euro ik vind dit een misleidende manier van kpn om klanten te werven hoop hier een oplossing voor te vinden Hoogachtend HA van Groenestein.

ik wil gewoon dat de bestelling voor glasvezel geannuleerd wordt zonder de nodige kosten heb hier niet om gevraagd en heb ook nooit een bevestigings brief gehad ben ook niet in staat 660 euro te betalen hoop dat er echt een oplossing komt .met vriendelijke groet HA van Groenestein.

KPN
    Geachte heer Van Groenestein,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Rick van Groenestein
    Dat zou heel fijn zijn in afwachting van jullie telefoontje met vriendelijke groet HA van Groenestein.
    KPN
    Geachte heer Van Groenestein,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
    Rick van Groenestein
    ik wacht het maar weer af duurt wel erg lang terwijl ik 16 januari al gebeld ben door een mevr van kpn dat het zo snel mogelijk geregeld zou worden heb haar telnr ook gekregen morgen zelf maar weer eens bellen met vriendelijke groet HA van Groenestein.
    Rick van Groenestein
    vandaag ben ik gebeld door kpn dat mijn klacht is opgelost
    de bestelling en abonnement op glasvezel is geannuleerd zonder bijkomende kosten ik wil kpn hiervoor bedanken ook voor hun snelle reactie op mijn klacht en ook een bedankje aan mevr Inge Meyboom in het bijzonder ik ben hier zeer content mee met vriendelijke groet HA van Groenestein .

Rick van Groenestein

Ook een klacht indienen over KPN?