Klacht KPN: contract niet ontvangen

Klachtnummer
# 50425
Gebruiker
Robin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb 20 januari mijn abonnement telefonisch verlengd. ik had hier een contract voor moeten ontvangen, echter heb ik deze nooit gehad. Hier heb ik de klantenservice al over gesproken, echter vertelden zij mij dat het hun probleem niet meer is omdat zij zeggen dat ze het verstuurd hebben (hier heb ik overigens nooit bewijs van gezien). Dus het is de schuld van de post. Daarnaast is mij verteld dat ze geen nieuw of kopie contract kunnen sturen omdat ik telefonisch heb verlengd, had ik dit in de winkel of online gedaan, dan had dit wel gekund. Hier ben ik het niet mee eens.

De oplossing

Ik wil mijn contract hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?