Opgelost door KPN: Contract niet volgens afspraak.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 41573
Gebruiker
michel77
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 13 november heb ik telefonisch mijn mobiele contract verlengd (van KPN naar Hi).
De meneer aan de telefoon wist mij te vertellen dat het om een jaarcontract ging en dat ik over 6 maanden alweer kon verlengen.

Nu zag ik toevallig op de website van Hi (verstopt onder een knopje verlengen) dat mijn contract tot en met februari 2015 loopt, dus heb ik gebeld met Hi.
Hi wist mij te vertellen dat de resterende maanden van mijn vorige contract mee geteld werden EN dat ik waarschijnlijk niet na 6 maand alweer kan verlengen omdat dat een tijdelijke actie is.
Dit is niet wat ik heb afgesproken met de telefonische verkoper en ik heb een contract thuis liggen waar een begin datum op staat van 13 november en looptijd: 1 jaar.
Ook heb ik al een paar keer eerder verlengd en de resterende maanden werden nooit meegeteld met het nieuwe contract.
Hi weigert mijn contract aan te passen of het contract te beëindigen.

De oplossing

De afspraak nakomen en mijn contract op 13 november 2014 (of om mijn part 30 november) laten stoppen.

Plus de mogelijkheid krijgen om na 6 maand het contract te verlengen zoals afgesproken met de verkoper of een of andere korting op mijn maandkosten.

Ik ben al jaren een best wel tevreden klant van Hi (laatste tijd wel iets minder) en wil gewoon bij Hi blijven. Als bovenstaande niet mogelijk is dan graag mijn contract beëindigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    michel77
    Datum
    Ik ben gebeld dat mijn klacht in behandeling werd genomen.
    De volgende dag weer gebeld en een email ontvangen.
    Mijn contract is nu wel een jaar ipv een jaar plus extra drie maanden.
    Dat ik waarschijnlijk niet na 6 maand kan verlengen zie ik door de vingers aangezien ik erg onder de indruk ben van de snelheid en communicatie van Hi.
    Klacht naar tevredenheid afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
michel77
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen