Klacht KPN: contract overname

Klachtnummer
# 4927
Gebruiker
a boorsma uz
Datum
4 reacties

Details

Klacht

ik ben al twee maanden bezig vaste telefoon nummer overnemen.vanaf 1mei zou rond zou zijn .ik bel bijna elke dag naar klante service vaak naar de winkel gegaan .ik hoor iedere keer andere nieuws bijna helft van de klanteservice mij terug zou bellen.ik wordt kastje naar muur gestuurd.ik heb vreselijk spijt van dat ik met kpn begonen met .als het zo door gaat straks veel van mijn klanten kwijt ben dank zij kpn.ik wacht elke dag telefoon kpn,ik weet me geen raad meer .vrg boorsma

Gewenste oplossing

zo snel mogelijk nummers aangesloten zijn.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Boorsma uz ,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    a boorsma uz
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  3. Auteur
    a boorsma uz
    Datum
    als het waar is[hoop ik] wacht ik af .
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen