Klacht KPN: contract overnamen,na 3 maanden nog niet gelukt in de winkel,en KPN weet niet hoe het komt!!!!

Klachtnummer
# 271828
Gebruiker
Jamie lee
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Contract overnamen van 1 van mijn nr naar mijn zoon lukt naar 3!!! maanden nog steeds niet!!! de winkelmedewerkers doen hun best, maar na 3x naar de winkel geweest te zijn,( bij KPN zeggen ze dat het nu wel ga lukken) en verschillende telefoontjes, weten ze niet waarom het niet lukt bij KPN, ze sturen je van kastje naar de muur!!!!! dan bel je naar de helpdesk,die verwijs je naar de dealer desks, die zeggen weer je moet bellen naar de helpdesk.
En tot nu toe weten ze het nog steeds niet ,en snappen ze het zelf ook niet,en wordt je niet geholpen!!!!!!!
Slechte zaak!!!!!

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Eck,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen