Opgelost door KPN: Contractbreuk

Nes

Mijn vader is begin februari van KPN overgestapt naar Ziggo. Op 12 februari krijgen wij een email dat zijn abonnement per 13 februari wordt opgezegd. Dit was te vroeg omdat Ziggo een opzegtermijn had aangehouden van 1 maand. Het contract bij Ziggo ging pas op 3 maart in. Na heel wat telefoontjes kwam ik bij Ziggo niet verder dan een antwoord dat het aan KPN ligt. En KPN claimt dat de opzegging door Ziggo per direct is aangevraagd. Nu krijgt mijn vader van KPN een factuur vanwege contractbreuk. Ik heb KPN een email gestuurd en die houden vast aan een ontvangen opzegging. Ze weten dat de opzegging niet van ons komt maar van Ziggo. Toch weigeren ze de kosten te crediteren. Ik heb ook Ziggo een email gestuurd. Op hun antwoord wacht ik nog. Wat kunnen wij nu het beste doen?

Creditering van de kosten.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Boumasmoud,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nes
    Kpn is met een goede oplossing gekomen! De boete wordt teruggedraaid.

Nes

Ook een klacht indienen over KPN?