Klacht KPN: Contractbreuk

Klachtnummer
# 142985
Gebruiker
Vie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik had een jaar contract bij KPN , ik moest verhuizen en bij me andere adress kon ik niet inschrijven dus kon ik het niet gebruiken.
Had naar KPN gebelt voor me klacht , vervolgens werd er gezegd dat ik een korting op me nieuwe pakket had genomen en dat et dan met een jaar verlengd zou woorden "wat ik niet wist" . "Ze hadden me maand van te voren het aangeboden" slim als bedrijf zijnde
Ze konden geen andere manier vinden om me te helpen omdat ik me box niet kon gebruiken op me nieuwe adress . Moest elke maand et gewoon betalen , belde ik laast om me adress te wijzegen omdat ik nu wel een adress heb werd toen gezegd dat me contract was afgelopen waar ik niks van afwist omdat ik ze 2 maal niet op me rekening konden schrijven.
Hadden ze me uitgelegd dat ik de laaste factuur moest betalen zodat alles dat in orde is
Krijg ik vandaag een mail dat ik contractbreuk kosten moet betalen.
Ben daar niet mee eens iemand die er verstand heeft ben nog maar student.

De oplossing

Hoe kan ik de kosten van de contract breuk tegen gaan ?

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Garia,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen