Klacht KPN: Contractovername

# 19902
Anoniem

Referentienummer 1114445

Ik heb op 28 november een verzoek tot contractovername gedaan, dat volgens een responsemail op 3 januari j.l. verwerkt zou zijn.

Sinds 3 januari zie ik via een link geen verandering van mijn status en probeer ik uit te vinden waarom het nog steeds niet verwerkt is. Bij de afdeling Verhuizingen (omdat de lijn na de contractovername ook verhuisd moet worden) krijg ik een vaag verhaal over de afdeling facturatie die het proces opgehouden zou hebben. Maar op 7 januari is mij medegedeeld dat er geen belemmering zou moeten zijn voor de verwerking, en dat dat met een paar dagen geregeld gaat worden.

Het is nu 21 januari en nog steeds niet. Mijn bedrijf heeft dus geen vaste lijn.

Frustrerend is ook dat ik niet rechtstreeks met de afdeking Contractovername kan communiceren. In de mail die ik ooit van ze gekregen heb, geeft men aan dat ik niet moet mailen (cvc@kpn.com) maar bellen, terwijl men bij 0800-0403 zegt dat ik juist moet mailen.

Ik wordt daar een beetje moedeloos van. Hoe moeilijk kan het zijn?

Onmiddelijke bevestiging dat het contract overgenomen is en voorrang bij de verhuizing om te voorkomen dat het nog langer duurt!

KPN
    Geachte heer Maas,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Inderdaad contact gehad met de afdeling Contractovername, de aanvraag was 3 weken 'blijven hangen' tussen afdelingen. Maar nu wordt het opgelost, en wel binnen 10 werkdagen. Voor een administratieve handeling, waarbij men al weken in gebreke blijft, is dat natuurlijk veel te lang...
    KPN
    Geachte heer Maas,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Maas,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?