Klacht KPN: Contractuele wanprestatie van de KPN door het niet leveren van reeds betaalde iPad Air

helaasgeentablet.123

Voor aanschaf iPadAir winkel in Maastricht bezocht
aldaar niet voorradig, wel via site verzekert men ons na gebeld te hebben (ook op hun site staat hij als voorradig)
25/5 via Ideal betaald, we ontvangen een link voor pakketvolging die niet werkt.
3 medewerkers gesproken, met 2 anderen gechat, nix te vinden
info: niet leverbaar. gebeld en gechat dat we geld terugwilden
nog met velen gebeld, laatste x 11/6 Vele toezeggingen, niets wordt nagekomen, geen excuses gemaakt.
14/6 zou Watse Bom ons bellen 1900-2200 u, niet gebeurd
inmiddels meer dan 10 u hieraan besteed, niet nagekomen afspraken,
wil 200 euro voor tijd en telefoontjes en bovenal GELD TERUG
364,23 betaald 25/5 2016 om 18.47 via NL 32 RABO 0304810630 tnv Hoffmann

geld terug plus financiële genoegdoening
excuses zouden op zijn plaats zijn

KPN
    Geachte heer/mevrouw Mutsaers,

KPN Klantenreacties CMT
    helaasgeentablet.123
    Hoe moeilijk kan het zijn een klager zijn geld terug te betalen?
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Mutsaers,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 82.

KPN Klantenreacties CMT

helaasgeentablet.123
    Inderdaad, de heer Hurenkamp van de KPN heeft mij 2 x gebeld toen ik afwezig was.
    Dat ik afwezig zou zijn had ik ingesproken op zijn 06 nummer dat hij mij had doorgegeven. Kennelijk luistert ook degene die je klacht hier afhandelt niet naar zijn voice-mail. Dat is helemaal in lijn met de andere communicatie (ofwel het gebrek hieraan) bij de KPN, juist iets waarover wij ons beklaagden.
    De financiële genoegdoening staat niet in verhouding tot alle tijd, ergernis en kosten. Wij zijn ONTEVREDEN.
    helaasgeentablet.123
    afgesloten zoals het begon met UITERST SLECHTE COMMUNICATIE.
    Wij willen nooit meer iets met de KPN te maken hebben.
    Complimenten overigens voor dit platform.

helaasgeentablet.123

Ook een klacht indienen over KPN?