Klacht KPN: Contractuele wanprestatie van de KPN door het niet leveren van reeds betaalde iPad Air

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 172369
Gebruiker
helaasgeentablet.123
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Voor aanschaf iPadAir winkel in Maastricht bezocht
aldaar niet voorradig, wel via site verzekert men ons na gebeld te hebben (ook op hun site staat hij als voorradig)
25/5 via Ideal betaald, we ontvangen een link voor pakketvolging die niet werkt.
3 medewerkers gesproken, met 2 anderen gechat, nix te vinden
info: niet leverbaar. gebeld en gechat dat we geld terugwilden
nog met velen gebeld, laatste x 11/6 Vele toezeggingen, niets wordt nagekomen, geen excuses gemaakt.
14/6 zou Watse Bom ons bellen 1900-2200 u, niet gebeurd
inmiddels meer dan 10 u hieraan besteed, niet nagekomen afspraken,
wil 200 euro voor tijd en telefoontjes en bovenal GELD TERUG
364,23 betaald 25/5 2016 om 18.47 via NL 32 RABO 0304810630 tnv Hoffmann

De oplossing

geld terug plus financiële genoegdoening
excuses zouden op zijn plaats zijn

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mutsaers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    helaasgeentablet.123
    Datum
    Hoe moeilijk kan het zijn een klager zijn geld terug te betalen?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mutsaers,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 82.


    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  4. Auteur
    helaasgeentablet.123
    Datum
    Inderdaad, de heer Hurenkamp van de KPN heeft mij 2 x gebeld toen ik afwezig was.
    Dat ik afwezig zou zijn had ik ingesproken op zijn 06 nummer dat hij mij had doorgegeven. Kennelijk luistert ook degene die je klacht hier afhandelt niet naar zijn voice-mail. Dat is helemaal in lijn met de andere communicatie (ofwel het gebrek hieraan) bij de KPN, juist iets waarover wij ons beklaagden.
    De financiële genoegdoening staat niet in verhouding tot alle tijd, ergernis en kosten. Wij zijn ONTEVREDEN.
  5. Auteur
    helaasgeentablet.123
    Datum
    afgesloten zoals het begon met UITERST SLECHTE COMMUNICATIE.
    Wij willen nooit meer iets met de KPN te maken hebben.
    Complimenten overigens voor dit platform.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
helaasgeentablet.123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen