Opgelost door KPN: Coulance KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 100448
Gebruiker
Lucia
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben al enige tijd klant bij KPN. Ergens 2013 ook middels interactieve tv. Dit is vanaf het begin af aan drama geweest. 3 tot 5 keer per week storing. Tientallen telefoontjes gepleegd. Monteur geweest maar niets leek te helpen. Ik had dus interactieve tv maar merendeels stond de digitenne van boven beneden. Uiteindelijk ben ik uit ergernis elders gaan kijken. Maar KPN liet zich ineens van zijn goede kant zien. Ik kreeg een korting en een HBO zender als coulance. Tevens kreeg ik 50 euro voor het hele jaar storing. Maar nu zag ik dat men de HBO zender factureert. Volgens de medewerkster had ik dit moeten opzeggen. De coulance was voor 6 maanden. Tja had ik mijn contract maar moeten lezen?? Volgens haar mijn verantwoordelijkheid. Nu begrijp ik dat het geen cadeau was, maar een contract die ze iedereen aanbieden. Weg vertrouwen.

De oplossing

Een cadeau ga je geen geld voor vragen. Ik wens niet de betalen voor een zender die ik cadeau heb gekregen (voor een jaar storing) waarvan ik niet eens gebruik maak. Facturering HBO terug storten!!!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Feber,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Lucia
    Datum
    Fijn, ik hoor het vanzelf
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw De Feber, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Lucia
    Datum
    De HBO zender wordt niet gefactureerd, volgende maand wordt het terug gestort. Jammer dat de telefonische medewerkers het niet ineens goed met je oplossen en dat het zo ver moet komen dmv een klacht. Had allemaal niet nodig geweest. Maar wel fijn dat het nu opgelost is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lucia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?