Opgelost door KPN: Dacantara.com

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 134964
Gebruiker
ben
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na mijn laatste opwaardering van 20.00 euro half oktober, is 18.00 euro op onverklaarbare redenen van mijn beltegoed verdwenen via 9977.
Kunt u mij hier een verklaring voor geven, en dit bedrag indien mogelijk terug boeken.
m. vr.gr. B.M.M. Dieben 0622114087 bthdieben@hetnet.nl

De oplossing

Gaarne terug boeking onterecht afgeschreven bedragen,op 0622114087

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Dieben,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    ben
    Datum
    Binnen twee dagen reaktie van kpn, en naar tevredenheid afgehandeld . Hartelijk dank voor de bemiddeling m.vr.gr. b.m.m.dieben haarlem

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen