Klacht KPN: dag 24: KPN wuift alle verantwoordelijkheid van zich af, Online.nl krijgt alleen binnenhuis monteur voor elkaar.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 120070
Gebruiker
DylanKai1975
Datum
10 reacties

Details

Klacht

Inmiddels dag 24 dat ik als een speelbal door Online.nl en KPN gebruikt wordt in hun spelletje die ongetwijfeld gebaseerd is op wankele onderlinge afspraken en juridische afschuif politiek.
Online.nl krijgt alleen een binnenhuis monteur aangestuurd naar mijn adres door KPN omdat KPN niks in het systeem heeft staan en 64 miljoen !!!!! CRC fouten normaal vindt. En 9,7 miljoen FEC fouten schijnt ook prima te kunnen in een dag. Uw lijn is goed meneer. Inmiddels wil men mij de 7de monteur aansturen om mijn binnenhuisnetwerk te controleren. Maar stelletje incompetente knurften dat jullie zijn. Ik maak geen gebruik van het binnenhuis netwerk. De 3 monteurs die wél (te laat) zijn op komen dagen, constateerden alle 3 signaal op 3 lijnen en op 140m een breuk. Maar administratie faalt en nu... nu ga je wéér een monteur aansturen? Dit is nu de derde klacht over jullie. Jullie stellen wel voor om onderwerpen te sluiten, maar een oplossing wordt er nooit geboden.

Gewenste oplossing

Graag zou ik een intern onderzoek wensen bij KPN waarom er niks geregistreerd wordt door jullie medewerkers. Ik vertel al vanaf dag 1 dat het buiten zit, het is nota bene door alle 3 de bozo's bevestigd maar kennelijk is er een administratieve bug óf iemand die persoonlijk met mij aan het fucken is en moedwillig data uit mijn dossier verwijdert. Ik heb er geen andere verklaring voor dat jullie zulke slechte administratie voeren over jullie aansluitingen. Dat ik klant ben van Online.nl (niet meer dan een koppelbaas) doet niet af aan jullie beroerde service. Zelfs jullie klachtenteam wijst me iemand toe die er nooit is. En een helpdesk medewerker van jullie (die ik verder niet ken) scheld mij op mijn persoonlijke Facebook pagina uit. Er wordt mij gevraagd netjes te blijven maar serieus. Dat kan ik niet meer. Na bijna 30 aantoonbare gesprekken met 400+ minuten gesprekstijd, 6 monteurs waarvan 3 no show en 3 no cure. En de ik wacht al 4 dagen op de 7de monteur. So FU!!!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

10 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hakkennes,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
    Zie klacht 119298, bovenstaand klachtnummer zal vervallen.
    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    DylanKai1975
    Datum
    KPN doet hier alsof ze actief in touw zijn, maar ik wacht al een week op contact. En de mensen die ik wél te spreken krijg vervallen in die klote protocollen van jullie . Afwijkende situatie vraagt afwijken van protocollen! Men heeft 'alle begrip voor de situatie', die neppe vriendelijkheid, maar iets doen? Elke keer een andere rotsmoes. Wanneer dringt het een keer door bij jullie wat klantenservice inhoudt?! Jullie moeten je KAPOT schamen, dat ik morgen al 27 dagen aan het bellen/schrijven ben
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hakkennes,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    DylanKai1975
    Datum
    Naja, onderzoek?
    Jullie kijken toe terwijl Online.nl zich in alle bochten wurmt om het probleem te verhelpen. Maar meewerken? Onderzoeken? Nee. Ik ben nu al 7 weken bijna dagelijks in touw en jullie doen niks anders dan tickets afwerken terwijl het probleem breder is dan een incidenteel los stekkertje! Wordt nou eens een keer wakker en ga eens een keer aan de slag tot het klaar is. Stelletje nozems!
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hakkennes,

    De technische dienst van One-line (uw provider) en KPN zullen nog een duo onnderzoek plegen om verbetering te vinden voor de verbinding.

    U kunt het beste contact houden met de behandelaar van deze reactie van One-line uw provider. Zij nemen weer contact op met KPN.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    DylanKai1975
    Datum
    Nou goed en slecht nieuws.
    Het goede nieuws is, het is...ehhh lijkt(!)...opgelost. Al twee dagen stabiel en naar tevredenheid.
    Het slechte nieuws is daarentegen weer dat het direct opgelost had kunnen worden. Bij de eerste twee afspraken op maandag 6 juli en donderdag 9 juli.
    In plaat daarvan hebben we 14 afspraken nodig gehad omdat u meer aandacht heeft voor de commerciële eigenschappen van een medewerker op de technische afdeling dan dat ie daadwerkelijk zijn vak verstaat.
  7. Auteur
    DylanKai1975
    Datum
    Ik ben dus 12x voor niks thuis gebleven. Heb door alle stress zelfs verlof op moeten nemen omdat ik het niet meer trok. Mijn hele zomer is verpest door deze incompetentie van KPN. Om nog maar te zwijgen van de vele tientallen misschien wel 100 gesprekken die ik in de laatste 9 week heb gevoerd hierover én de vele tientallen berichten die ik uitgewisseld heb hier en elders.
    En al die tijd zat het precies in die kabel waarvan ik zei dat die eerste monteur er niet aan had moeten komen.
  8. Auteur
    DylanKai1975
    Datum
    Zeg, hoe lijk het... Gaan we nog eens wat actie ondernemen? Tweeeneenhalve maand bezig met jullie nu.

    Absurd dit.
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Hakkennes,

    KPN heeft het verzoek van Online gekregen, de gehele kwestie door Online (uw provider) zelf verder af te laten handelen met u.
    Dat is ook de gebruikelijke procedure.

    We verwijzen u dan ook naar de behandelaar van deze reactie van Online.


    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  10. Auteur
    DylanKai1975
    Datum
    De klacht is helemaal niet afgehandeld. Hoewel men uiteindelijk het door een monteur van KPN zelf gecreëerde defect na 2 maand aandringen heeft opgelost weigert men mij een schadevergoeding toe te wijzen die ook maar in de buurt van redelijk is.
    200 uur heeft mij gekost dit op te lossen. Jullie schuiven het af op Online.nl en die geeft ook al niet thuis. Maar links of rechts om was het een monteur van KPN die mijn slechte signaal niet oploste maar alleen maar meer problemen veroorzaakte.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen