Klacht KPN: dag 24: KPN wuift alle verantwoordelijkheid van zich af, Online.nl krijgt alleen binnenhuis monteur voor elkaar.
Details
Klacht
Inmiddels dag 24 dat ik als een speelbal door Online.nl en KPN gebruikt wordt in hun spelletje die ongetwijfeld gebaseerd is op wankele onderlinge afspraken en juridische afschuif politiek.Online.nl krijgt alleen een binnenhuis monteur aangestuurd naar mijn adres door KPN omdat KPN niks in het systeem heeft staan en 64 miljoen !!!!! CRC fouten normaal vindt. En 9,7 miljoen FEC fouten schijnt ook prima te kunnen in een dag. Uw lijn is goed meneer. Inmiddels wil men mij de 7de monteur aansturen om mijn binnenhuisnetwerk te controleren. Maar stelletje incompetente knurften dat jullie zijn. Ik maak geen gebruik van het binnenhuis netwerk. De 3 monteurs die wél (te laat) zijn op komen dagen, constateerden alle 3 signaal op 3 lijnen en op 140m een breuk. Maar administratie faalt en nu... nu ga je wéér een monteur aansturen? Dit is nu de derde klacht over jullie. Jullie stellen wel voor om onderwerpen te sluiten, maar een oplossing wordt er nooit geboden.
Gewenste oplossing
Graag zou ik een intern onderzoek wensen bij KPN waarom er niks geregistreerd wordt door jullie medewerkers. Ik vertel al vanaf dag 1 dat het buiten zit, het is nota bene door alle 3 de bozo's bevestigd maar kennelijk is er een administratieve bug óf iemand die persoonlijk met mij aan het fucken is en moedwillig data uit mijn dossier verwijdert. Ik heb er geen andere verklaring voor dat jullie zulke slechte administratie voeren over jullie aansluitingen. Dat ik klant ben van Online.nl (niet meer dan een koppelbaas) doet niet af aan jullie beroerde service. Zelfs jullie klachtenteam wijst me iemand toe die er nooit is. En een helpdesk medewerker van jullie (die ik verder niet ken) scheld mij op mijn persoonlijke Facebook pagina uit. Er wordt mij gevraagd netjes te blijven maar serieus. Dat kan ik niet meer. Na bijna 30 aantoonbare gesprekken met 400+ minuten gesprekstijd, 6 monteurs waarvan 3 no show en 3 no cure. En de ik wacht al 4 dagen op de 7de monteur. So FU!!!- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.