Klacht KPN: Dagelijks geen beeld

Klachtnummer
# 479976
Gebruiker
Marry2000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gister had ik weer geen beeld. Sinds de update gebeurt dit dagelijks.
Door de klantenservice ben ik zeer slecht behandeld. Schandalig!
Ik betaal 70 euro per maand en heb geen beeld of slecht beeld en wordt behandeld als oud vuil.
Belachelijk gewoon. Deze meneer had geen zin in zijn werk en kon geen monteurs sturen. Ik ben op die leeftijd dat ik geen verstand heb van alle technische snufjes. Uiteindelijk moet ik nu dagelijks met behulp van mij. Schoonzoon alle stekker er in en eruit doen en dan werkt het weer tijdelijk.
Kpn stuurt geen monteur.

De oplossing

Dat er een monteur die er voor zorgt dat ik niet dagelijks alles af en aan hoef te sluiten

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Cataburg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen