Klacht KPN: Dat geld moet betalen voor iets wat je niet eens hebt

Klachtnummer
# 256917
Gebruiker
Pucky1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb 28 februari kpn compleet gekregen met 2 stekkers voor draadloos internet stekkers kosten 80 euro het pakket werd geinstaleerd , maar had de stekkers toch niet nodig,Ik gebeld naar kpn ik kon de stekkers terug sturen heb ik gedaan en klaar dacht ik,Krijg ik mijn rekening vandaag wat staat erbij die stekkers ze zouden niet verekend worden maar stonden wel op mijn rekening.Ik gebeld met wat is dit ja het is niet anders die 80 euro worden waarschijnlijk over twee maanden terug gestort .Als dat niet zo is moet u nog maar een keer bellen belachelijk zeg ik ik heb die stekkers gelijk terug gestuurt en kan nu wachten tot over twee maanden dat het geld terug gestort word en daarna zou ik het postnl contolebonnetje van het pakket in moeten scannen als het geld er nog niet opstaat kan ook weer twee maanden duren terwijl ik geen stekkers gebruikt heb belachelijk gewoon

De oplossing

Dat mijn geld gewoon niet in rekening word gebracht omdat ik ruim optijd was met terug zenden Ik wil gewoon dat het geld teruggestort word ik heb het produkt niet eens gebruikt

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Dekker,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen