Klacht KPN: Dat het niet gewijzigd wordt de incassodatum.....

Klachtnummer
# 367646
Gebruiker
Vinkel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn incasso betaling wijzigen van de 15e van de maand naar de 25e van de maand. Gechat, gebeld.
Krijg iedere keer een ander antwoord, van dat het niet kan tot het laatste bericht, haal je incasso terug een paar keer en dan snapt de computer het.
Dat doe ik niet. Het kon, het was alleen niet goed doorgevoerd. Ik wil nu graag dat het gaat gebeuren.

De oplossing

Dit oplossen...........

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Vinkel
    Datum
    Er is nog niets aan de klacht gedaan.
  2. Auteur
    Vinkel
    Datum
    Er is nog steeds niets aan de klacht gedaan.

Ook een klacht indienen over KPN?