Klacht KPN: Databundel teruggezet van onbepert naar 10gb per maand

M.C. Pelder

Ik heb vanaf 2010 altijd mogen genieten van onbeperkte data bij mijn mobiele abonnement. Helaas is dat per vandaag omgezet naar 10gb. Alle andere abonnementen worden verdubbeld, waardoor alle voordelen weg zijn. Daarnaast heb ik recht op KPN compleet, omdat ik internet afneem bij XS4ALL, maar omdat mijn abonnement eenzijdig is gewijzigd, kan ik hier geen aanspraak op maken. Ik gebruikte altijd rond de 25gb per maand, nu teruggezet worden terwijl ik hetzelfde blijf betalen klopt niet.

Verhoging van data naar 25gb, of gebruik kunnen maken van alle voordelen van KPN compleet.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Pelder,

KPN Klantenreacties CMT
    Beste KPN,

Wanneer is binnenkort?

Mark
    M.C. Pelder
    Contact gehad met een medewerker die me wist te vertellen dat ik überhaupt geen aanspraak maak op KPN compleet aangezien ik internet bij XS4ALL heb lopen, dus de korting die ik kreeg was op mijn abonnement bij XS4ALL. Niet bij KPN. https://www.xs4all.nl/service/diensten/xs4all-compleet/productinformatie/wat-is-xs4all-compleet.htm Hier staat het anders.

Daarnaast zou ik nog steeds onbeperkt internet hebben, zij het zo traag dat het niet te gebruiken is. Dat KPN ooit van deze limitatie is afgestapt en iedereen onbeperkt 4g gaf, maakte niet uit. Het abonnement was namelijk nog steeds hetzelfde. Dat in feite iedereen er op vooruit ging qua abonnement, behalve dit (oude) abonnement, maakt KPN niet uit. Dan moet je maar verlengen.

Verder is er niets mogelijk qua coulance, want ze willen het abonnement schrappen. Na 10 jaar klant geweest te zijn is ze het gelukt: ik ben weg.

Verwacht geen coulance bij KPN, want je spreekt tegen een protocol. Wat je van de service vindt deert ze niet en ze zijn je liever kwijt dan rijk. Ik had meer van dit bedrijf verwacht. Mijn zien ze nooit meer terug.

Ook een klacht indienen over KPN?