Klacht KPN: Dataverbruik

Klachtnummer
# 39958
Gebruiker
gerrit6753
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 November.
Heb ik bij KPN een databundel van 5000 mb in gebruik genomen.
Tot mijn verbazing zat ik op 4 -11-2013 al op 16 GB upload en 16.1 GB download.
Dit kan echt niet in 2.16,.51 uur.
Het enigste wat ik doe is mijn mail checken en p/m 2 uur Facebook.
Ik download geen muziek geen films niks .
KPN heeft de zaak in behandeling volgens hun kan het ook niet.
Ik heb gevraagd aan KPN om het uit te zoeken.
Dat doen ze zeggen ze maar als ik erover belt zeggen ze ik moet niet zeuren en niet meer bellen
Ik ben erg bang dat ik nu voor hele onterechte hoge fakturen kom te zitten.
Kunt u mij astublieft mee helpen.

De oplossing

Dat mijn verbruik zoals belooft door KPN nagezien word.
En de foute meldingen worden nagekeken en worden herkend dat het verbruik totaal
niet klopt .Deze GB of MB is nooit verbruikt in die 3 dagen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kooijman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen