Opgelost door KPN: Dataverbruik

christelthuis0@gmail.com

kpn huawei router op advies voor zakelijk internet op de laptop.
Na nog geen 7 uur gebruik afgesloten omdat het verbruik opgelopen zou zijn naar ongeveer 2500 euro ex. btw.
Ik heb geen vreemde dingen gedaan, alleen administratie werk.
Kpn kan ook niet zeggen waar het dataverbuik vandaan komt alleen dat het zo is.
Ik moet nu 75% van de rekening betalen dat is ongeveer 750 euro incl. btw.
Het is dus onduidelijk waar ik de data aan heb verbruikt terwijl ik zeker weet dat ik geen rare dingen heb gedaan. Volgens kpn is dat onbewust dataverbruik van de laptop.
Ik zit er niet op de wachten om ongeveer 750 euro te betalen voor iets waar ik niets aan kan doen en wil dan ook dat de gehele rekening teniet gedaan word.

ik wil kwijtschelding gehele rekening juni 2014 en stopzetting contract

KPN
    Geachte mevrouw Thuis-Willems,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    afwachtende op contact
    KPN
    Geachte mevrouw Thuis-Willems,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    christelthuis0@gmail.com
    Ik ben vorige week maandag gebeld dat ik eind van de week antwoord zou krijgen. Nu week verder en geen duidelijkheid en con
    christelthuis0@gmail.com
    Ja hoor net een mail ontvangen waarop vermeld en berekend staat dat ik 75% coulance krijg en dus nog even €837,34 mag gaan betalen voor nog geen 7 uur gebruik van de huawei router.
    Ik ga hiermee echt niet akkoord. Is wel erg duur internetten zo op deze manier en makkelijk verdienen voor de kpn.
    100% kwijtschelden van het absurd hoge bedrag aan niet verbruikt dataverbruik lijkt me de enige juiste oplossing voor dit probleem. Zo niet gepast dit.
    christelthuis0@gmail.com
    klacht naar wens afgehandeld door kpn

christelthuis0@gmail.com

Ook een klacht indienen over KPN?