Klacht KPN: De KPN laat abonnement na verhuizing ondanks opzeggen doorlopen en restitueert niet

Gerard_Wageningen

Na verhuizing in december 2015 ben ik overgestapt op het KPN alles-in-één pakket (daarvoor had ik alleen een vaste aansluiting en digitenne van de KPN). Het was een drukke tijd en de KPN verkoper gaf aan alles te regelen inclusief gebruik van hetzelfde telefoon-nummer (ik ben in dezelfde wijk verhuisd), overzetten abonnement, en afzeggen digitenne. Al tijdens de aansluiting in het nieuwe huis waren er veel problemen, zo heb ik ruim een maand gewacht op een nieuwe telefoonaansluiting en kreeg ik ook een nieuw nummer ipv het oude nummer. Recent kwam ik er achter dat de KPN mijn oude abonnement niet had afgesloten: ik betaal al anderhalf jaar zowel voor mijn nieuwe woning (alles-in-één pakket) als nog steeds de vaste aansluiting voor mijn oude woning. Omdat alles automatisch wordt afgeschreven had ik de dubbele afschrijving niet eerder gemerkt. Bij elkaar zijn de kosten voor het oude abonnement opgelopen tot een bedrag van 364 euro. Ik heb een klacht ingediend bij de KPN maar deze gaven aan dat dit mijn fout is: had ik maar eerder aan de bel moeten trekken. Ze willen mij daarom maar de helft van dit bedrag terug betalen. Ik vind dat echt onbehoorlijk, de KPN heeft een fout gemaakt - ze hadden toegezegd mijn abonnement te verhuizen naar een nieuwe woning en zij maken de fout het abonnement ook nog voor de oude woning te laten doorlopen. Ik begrijp niet hoe het komt dat de KPN op deze manier met zijn klanten (sinds vele jaren) wil omgaan.

De KPN dient gewoon de door hun gemaakte fout te herstellen en mij het teveel betaalde bedrag in zijn geheel terug te betalen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Hein,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Hein,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken
    via telefoonnummer 070-343 20 23.

KPN Klantenreacties CMT

Gerard_Wageningen

Beste KPN,
    Dank voor deze reactie. Komende dagen ben ik niet bereikbaar maar ik hoor graag as maandag als ik weer thuis ben welke oplossing wordt voorgesteld.
    vr groet

Ook een klacht indienen over KPN?