Klacht KPN: De mondelinge afspraak van 50% vd kosten retour wordt niet nagekomen en ingetrokken.

Klachtnummer
# 392717
Gebruiker
F. van Verseveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Begin september heb ik over ditzelfde probleem al een klacht bij KPN via Klachtenkompas neergelegd. Ik werd toen vrij snel teruggebeld door iemand van KPN (naam heb ik genoteerd) en zij heeft mij toen toegezegd dat de helft van het bedrag van de buitenbelbundelkosten in USA zouden worden geretourneerd. Helaas stond dit niet op de 1st volgende nota en toen ik vandaag belde met een andere medewerker, werd mij verteld dat de 1e dame geen notitie had gemaakt en zij verder niets voor mij kon betekenen! Zij adviseerde mij nog wel een klachtenformulier via de site van KPN in te vullen dan gingen zij er nog eens naar kijken, maar dat kon ik niet vinden, dus vandaar maar weer via Klachtenkompas.

De oplossing

De gemaakte eerdere afspraak alsnog nakomen. Dus retournering vd 50% buitenbelbundelkosten.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen