Klacht KPN: De mondelinge afspraak van 50% vd kosten retour wordt niet nagekomen en ingetrokken.

F. van Verseveld

Begin september heb ik over ditzelfde probleem al een klacht bij KPN via Klachtenkompas neergelegd. Ik werd toen vrij snel teruggebeld door iemand van KPN (naam heb ik genoteerd) en zij heeft mij toen toegezegd dat de helft van het bedrag van de buitenbelbundelkosten in USA zouden worden geretourneerd. Helaas stond dit niet op de 1st volgende nota en toen ik vandaag belde met een andere medewerker, werd mij verteld dat de 1e dame geen notitie had gemaakt en zij verder niets voor mij kon betekenen! Zij adviseerde mij nog wel een klachtenformulier via de site van KPN in te vullen dan gingen zij er nog eens naar kijken, maar dat kon ik niet vinden, dus vandaar maar weer via Klachtenkompas.

De gemaakte eerdere afspraak alsnog nakomen. Dus retournering vd 50% buitenbelbundelkosten.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?