Klacht KPN: defect gelever toestel tweede keer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43577
Gebruiker
Esther
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Begin oktober verlengde ik mijn KPN abonnement en kocht de Galaxy s4. Binnen de kortste keren vertoonde het toestel een defect. De verbinding viel weg tijdens bellen. Van KPN moest ik het toestel opsturen via mijn verzekering, 40 euro eigen risico betalen, geen leentoestel. Omdat het toestel defect geleverd was heb ik een klacht op deze site gezet en kreeg ik een nieuw toestel,
Nu, een maand verder, nieuw toestel, zelfde probleem, verbinding valt weg tijdens bellen, steeds vaker. Ook internet is valt weg.Wederom contact met KPN gezocht. Weer het zelfd.Regel maar via je verzekering, geen leentoestel, 40 euro eigen kosten terwijl het om een nieuw toestel gaat.KPN zadelt mij op met hun probleem en jaagt mij op kosten.Ik verwacht dat ik een goed functionerend toestel ontvang bij afsluiten van abonnement. Ook van KPN. Dit is n slechte zaak en een slechte service!! Ik heb gekozen voor n dure provider, n prijzig toestel, ik verwacht dan wel dat `t werkt!!

De oplossing

Heel graag een toestel dat werkt. Maakt mij inmiddels niet meer uit welk merk. ALS IK MAAR KAN BELLEN. Da`s wel zo handig met een telefoon.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Trommel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Esther
    Datum
    Ik wacht nog steeds op een oplossing van mijn probleem dat al speelt sinds 7 oktober j.l. Eerdere oplossing bleek niet te werken.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Trommel,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Trommel, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Esther
    Datum
    Over de klacht afhandeling en geboden oplossing via deze site ben ik niet tevreden over KPN. Dat een telefonist van de algemene klantenservice van KPN na 3 maanden met de goede oplossing kwam was mijn geluk.
    probleem opgelost, maar niet via een goede service

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esther
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen