Klacht KPN: defect samsung galexy s5

Klachtnummer
# 106470
Gebruiker
Nathalie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De telefoon sluit vaak apps zelf af en schermvergrendeling blijft vaak hangen.
Het gevolg hiervan is is dat als ik een mail of een app naar iemand stuur ik alles weer opnieuw moet typen.
Als het vergrendel scherm blijft hangen moet ik de batterij er uit halen en er weer opnieuw in doen.
Ik heb zelf een aantal keer mijn telefoon gereset maar dat hielp ook niet.
Mijn telefoon is 3 keer opgestuurd waarvan 1 keer in de kpn XL winkel in Alkmaar
en mijn telefoon is nu voor de 4 de keer opgestuurd bij de reparatie hebben ze twee keer gezegd dat er niks aan mankeert en een eer hebben ze het hele systeem vernieuwd maar het probleem blijft bestaan.

De oplossing

Ik zou graag mijn Samsung s5 inruilen voor een nieuwe telefoon

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Schiltmeijer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen