Klacht KPN: Defect toestel niet hoorbaar met bellen

Klachtnummer
# 68466
Gebruiker
Ajohn
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Contract verlengd met een iphone 5s sinds dien kunnen mensen mij niet verstaan heb een nieuwe 5s gekregen nog steeds problemen met bellen heb nieuwe simkaart gekregen helpt ook niet toen moest ik naar kpn xl son toestel controle konden ze niks vinden moest van hun weer 1200 bellen die zeiden dat ik een keer een ander toestel moest proberen daar kon ik wel mee bellen daarna weer 1200 gebeld die zeiden ga maar weer naar kpn xl krijg je een nieuw toestel daar aan gekomen weten ze van niks zijn ze gegevens kwijt van mij klachten etc zegen ze dat ze niks kunnen doen etcetcetc en ze doen net of je gek bent bij klantenservice

Gewenste oplossing

Compensatie op zijn plaats ?

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Maessen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen