Klacht KPN: Defecte iTV box

Klachtnummer
# 39447
Gebruiker
Gentle
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Eén van de 2 kastjes (VIP1853) is defect. Resetten etc. heeft geen soelaas geboden.
Het tweede kastje werkt en wordt nu voor 2 TV toestellen gebruikt.

De oplossing

Vervanging.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Petersdorff,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Gentle
    Datum
    Heb de niuwe VP1853 inmiddels binnen. Kan 'm echter niet aanmelden. Waarschijnlijk moet ie eerst nog in het KPN systeem geactiveerd worden?
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Petersdorff, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?