Opgelost door KPN: Defecte telefoon - onder garantie - niet gerepareerd.

L.S.

Sinds December 2015 bij contractverlenging de bewuste telefoon gekozen. Sinds een ongeveer anderhalve maand vertoont de telefoon kuren. Na zelf wat onderzoek te hebben gedaan, (schijnt het een bekend probleem te zijn bij deze modellen) de telefoon naar de KPN winkel gebracht voor reparatie. Na hier niet al te best geholpen te zijn ( onbeschoft, ongeïnteresseerd) toch de telefoon achter gelaten voor reparatie. Gisteren de telefoon weer op kunnen halen, deze was door teleplan (de reparatiepartner) van KPN gerepareerd onder garantie. In de winkel werd mij nogmaals verzekerd dat de telefoon gerepareerd was en het probleem opgelost. Bij thuiskomst bleek hetzelfde probleem zich nogsteeds voor te doen. Melding gemaakt bij KPN klantenservice, die mij vertellen: "Jammer voor je" "Ga maar terug naar de winkel" "Bel teleplan of de fabrikant zelf maar" tot en met " dan had je maar een extra verzekering af moeten sluiten" maar bieden geen oplossing of nemen verantwoordelijkheid.

Na deze exercitie heb ik er weinig vertrouwen in dat het wederom aanbieden voor reparatie een oplossing gaat bieden. KPN verschuilt zich achter het systeem en de fabrikant, terwijl ik verwacht dat KPN een oplossing aandraagt in plaats van mij afschepen met 'ga maar weer terug naar de winkel'. Ik verwacht op zijn minst compensatie voor het abonnementsgeld voor de maand dat ik nu geen beschikking heb over mijn telefoon, en zou graag een voorstel zien hoe KPN mij gaat helpen mij van een werkende telefoon te voorzien en verantwoordelijkheid neemt voor hun garantie.

KPN
    Geachte heer Peters,

KPN Klantenreacties CMT
    KoenPeters
    Hartelijk dank voor de respons. Misschien ten overvloede: ik ben dus niet bereikbaar op mijn mobiele telefoonnummer zoals bekend bij KPN.

In afwachting van uw reactie,

Vriendelijke groet,

Koen Peters
    KPN
    Geachte heer Peters,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

KoenPeters
    De klacht is uiteindelijk netjes afgehandeld. Het is jammer dat het helaas nodig is om een klacht in te dienen, voordat er op een serieuze inhoudelijke manier naar gekeken wordt. Zowel de KPN winkels en de klantenservice schijnen niet in staat te zijn om op een normale manier met klanten om te gaan. Hier is zeker nog een hele verbeterslag te maken.

KoenPeters

Ook een klacht indienen over KPN?