Opgelost door KPN: Dekking 4G netwerk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46658
Gebruiker
C
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn dochter heeft ±september vorig jaar een abonnement bij HI afgesloten. Of eigenlijk, een abonnement door laten lopen en aangepast, want ze was tevreden over haar oude abonnement. Ze kon geen abbo nemen met 3G, dat werd niet meer aangeboden (?), dus een duurder abonnement met 4G afgesloten. Tot op de dag van vandaag heeft ze er nog geen gebruik van kunnen maken. Ik vind de voorlichting slecht en vind het ronduit belachelijk dat ze nu moet betalen voor iets wat in haar regio (abbo afgesloten in de HI winkel in Zwolle) niet eens te krijgen is.

De oplossing

Wij voelen ons opgelicht, graag opheffing abonnement.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy