Opgelost door KPN: dekking van abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 4954
Gebruiker
G. van der Vegt
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb kort geleden mijn abonnement verlengd naar een nieuwe voor twee jaar zonder toestel. Hierbij zit een simpele surf dienst bij om het uit te proberen, maar waar ik ook ben internetten gaat niet en zelf het bellen wil niet altijd lukken. Heb er zelf, €17 ex btw extra, voor moeten uitgeven om een micro chip te kunnen krijgen.
Ik vind de dekking maar zeer slecht terwijl er iemand naast me zit met een andere provider die wel kan bellen en internetten. Zelf bij een open raam wil het bij mij niet lukken.

De oplossing

Onmiddelijke stop zetten van dit abonnement, omdat het oude contract toch pas 3 augustus was verlopen. Ik wil me dus beroepen op de niet goed geld terug regeling.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Vegt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    G. van der Vegt
    Datum
    Ben benieuwd of ze me kunnen bellen, met het schramelijke ontvangt van deze provider. Veel beloven maar niets nakomen.
  3. Auteur
    G. van der Vegt
    Datum
    Ben gebeld door KPN en beloofde mij de volgende dag terug te bellen. Daarbij een afspraak gemaakt om het abonnement in een ander toestel nogmaals uit te proberen, tot op heden met dezelfde resultaten, geen bereik. KPN heeft mij beloofd het abonnement vrij te maken zodat ik kan overstappen naar een andere provider. Aanbod geaccepteerd.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    G. van der Vegt
    Datum
    Naar alle tevredenheid opgelost door KPN.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G. van der Vegt
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen