Opgelost door KPN: Diensten niet geleverd conform afspraak

# 91931
Julia

Ik heb overgestapt naar KPN alles-in-1 pakket, met een bevestiging van KPN ingangsdatum als 7 Jan. 2014. Ik heb meerdere malen benadrukt aan de klantenservice van KPN dat ik wil keurig de diensten van die datum hebben, en niet zonder internet zitten.
Helaas zijn de diensten op 9 Jan. ochtend nog niet geleverd door KPN. Ik heb 2 medewerkers gesproken van KPN die hadden de houding dat 'er was niets dat zij konden doen' ( Bosco de Groot, afd Logistiek en mevr G.Cinar, klantenservice call centre). De houding en mentaliteit van de KPN medewerkers is niet dienst verlenend en arrogant.

Dit is de derde dag zonder internet, telefoon en televisie voor me. Ik wil dat KPN me compenseert voor de tijdelijk internet kosten dat ik moet maken elders anders door de slordigheid van KPN medewerkers

KPN heeft diensten niet op tijd gleverd. Ik wil vergoeding van de tijdelijke internetkosten gemaakt door me tot dat de KPN diensten zijn geleverd.

KPN
    Geachte mevrouw Gupta,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Julia
    Alleen na plaatsing op klacht bij Klachtencompas kreeg ik mijn probleem een korrekte behandeling .

Julia

Ook een klacht indienen over KPN?