Klacht KPN: Dienstverlening aan nieuwe klanten onder de maat ! Internet, TV, Telefonie matig na het overstap naar KPN!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 5222
Gebruiker
Benzion Shamir
Datum
11 reacties

Details

De klacht

14 juni 2012
Geachte meneer, mevrouw
Op 23 April zijn we overgestapt naar KPN TV,Telefonie en Internet. Vanaf 23 april kampen we me de volgende problemen:
- Internet is zodanig zwak dat hij amper 10 MB/s bereikt ipv de beloofde tot 40 MB/s. Resultaat is dat alle computers traag werken, er zijn ruimtes in ons huis waar geen signaal terecht komt (inc. telefoon).
- TV happert, tv stations vallen uit.
- Sommige radio stations vallen ook uit, bijv. Klara (Belgie) en andere klassieke zenders. Meneer, mevrouw, zelf ben ik klassiek musicus en die stations zijn essentieel voor mijn werk ! Bovendien, zonder de TV aan te laten staan, kan ik geen radio beluisteren!?
- Teletex functioneert amper met de nieuwe afstandbediening !
We hebben met uw klanten service gebeld een aantal keer. Doordat de tweede uitgenodigde monteur kon niet veel doen, wordt het bedrag van 35 euro terug gestort.
De vraag is hoelang moeten we wachten tot de snelheid van Internet opgevoerd wordt?

De oplossing

Internet opvoeren. In het kader minimale dienstverlening: Service - monteur sturen voor het checken en aanpassen aansluitingen ( zo gaat het in het buitenland!)
.Klantenservice telefoon gratis!

11 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Shamir,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Benzion Shamir
    Datum
    op 28 juni is contact met ons opgenomen.Mev Coolen van KPN is onze "klacht manager".We hebben een rechtstreeks telefoon nr gekregen !! Informatie gehad over internet. Weinig te doen met de snelheid van internet, wij zitten namelijk te ver van de KPN centrale. Men gaat kijken wat is de maximum snelheid haalbaar. Men is niet verantwoordelijk van de bedrading binnenshuis.Aardige mensen aan de lijn, weinig actie over voornaamste probleem INTERNET .
  3. Auteur
    Benzion Shamir
    Datum
    vandaag is 3 juli.nieuwe kastje gehad voor de TV, echter doet het amper. Beeld blijft haperen.Niemand praat nog over de snelheid van Internet, die heel erg achterblijft(9 a 10 mb/s !). De mensen aan de lijn zijn aardig en behulpzaam, maar het helpt gewoon niet. KPN vergist zich door echte monteurs te vervangen door klantenservice monteurs.De meeste consumenten zijn niet altijd deskundig!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
  5. Auteur
    Benzion Shamir
    Datum
    gisteren, 8 juli is een monteur in levende lijve langs geweest.tv doet het goed doordat een andere kastje is geleverd.internet doet het matig (onze metingen) of goed (monteur zijn metingen).monteur had een kopie van de contract waar het staat dat 20 Mb/s aangeleverd worden. dat gegeven kon ik nergens in mijn papieren vinden.zo, als je overweegt om naar KPN over te stappen, meet eerst je actuele snelheid en pas daarna overstappen. KPN kan zijn reclame +- 40MB/s niet waar maken. hoe verder?
  6. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Benzion Shamir
    Datum
    Terug van vakantie. Onze klachten manager zou ons bellen op 24 juli s'middags.niet gebeld.de huidige situatie is als volgt: internet voldoet niet aan de beloofde, wij betalen te veel voor een abonnement met de matige prestatie en het blijkt dat er geen oplossing te vinden is. .Morgen bellen met klachten manager.
  8. Auteur
    KPN
    Datum
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  9. Auteur
    Benzion Shamir
    Datum
    Vandaag tel. Gesprek met onze klachten manager. Volgende afgesproken: omdat de infra structuur voorlopig het niet toelaat tot een snellere internet, gaan we overwegen het huidige abonnement ( all in 1) te splitsen in onderdelen.jammer! KPN heeft goede dienstverlners die helaas schuilen achter de call centra. We gaan ons beraden. Voorlopig is ons klacht deels beantwoord. Case closed.
  10. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Shamir,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  11. Auteur
    Benzion Shamir
    Datum
    zoals eerder gemeld, is de dienstverlening van KPN goed en kundig.jammer dat de goede mensen onbereikbaar blijken door de call centra.verder, INTERNET is niet beter geworden. de infrastructuur is niet geschikt gevonden voor sneller overdracht (niet terug te vinden in de verkoop praatje van KPN).zoals afgesproken met de klacht manager, overwegen we over te stappen naar een alternatieve provider voor TV diensten.KPN kan niets meer doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benzion Shamir
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?