Klacht KPN: Digitale TV koop insteekkaart wordt door KNP omgezet naar huur?

Klachtnummer
# 32586
Gebruiker
Justin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij hebben een abonnement lopen op digitale televisie.
Bij het aangaan van dit abonnement 3 jaar terug gaf men aan kosteloos 3 insteekkaarten te kunnen gebruiken op dit abonnement.
Nu afgelopen week de 3e insteekkaart gekocht bij Saturn en aangemeld bij KNP.
KNP geeft nu de aanschaf prijs retour en zet het om naar huur?????
Deze huur kost ons 4 euro per maand? Dus na 14 mnd lopen de kosten hoger op dan de aanschafprijs.

Mag dat zomaar........ koop omzetten naar huur?
Helaas worden nu ook nog eens verbonden met een jaar contract!

De oplossing

Gewoon huurcontract ontbinden en laat mij het product gewoon kopen!

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Lipsius,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen