Klacht KPN: digitenne

helma

Plotseling op 16 april geen digitenne meer gebeld reden achterstallige betaling abonnement staat op mijn dochter m.Heijmans zij heeft op 13 september gebeld met Karin de Ranja om digitenne over te zetten van de Joh.vdWaalsweg naar Betuwelaan en alle post naar betuwelaan zou sturen .dit is dus niet gebeurt vandaar betalingsachterstand van 33,97 over de maand november jullie fout dus karin zei dat het maandelijkse betaling abonnement16,50 zou zijn dit blijkt dus 29 euro te zijn foutieve informatie dus. Omdat ik zelf ook abonnement heb bij jullie vroeg mijn dochter nog of de digitenne niet beter op mijn naam kon staan of een ander pakket te nemen maar nee de digitenne van 16,50 maakte niks uit.als ik het nu hoor had ik glasvezel kunnen hebben voor dat gehele bedrag voel me behoorlijk bedrogen door kpn door jullie fout heel de pasen geen digitenne hopen op dinsdag zeiden ze heb de achterstand al betaaldschande!! Hoop op een rechtvaardige oplossing .

NIeuw pakket met voetbalzenders en geld terug voor de verkeerde inlichting

KPN
    Geachte mevrouw Van der Putten,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    helma
    Ben woensdagochtend gebeld door kpn op mijn werk.Ik zei dat het makkelijker was als ze s'middags terug zou bellen het was iemand van de klachtendienst helaas haar naam niet opgeschreven stom van mij . Ben s"middags dus niet meer gebeld want ze zou mij een tegemoetkoming aanbieden en op haar gemak uitleggen hoe ik dat allemaal op mijn computer kon doen.Ik moest me niet druk maken alles kwam goed.
    KPN
    Geachte mevrouw Van der Putten, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?