Opgelost door KPN: Digitenne abonnement

mvukovic

Digitenne receiver kapot (januari 2015), KPN Digitenne receiver omgeruild, maar i.p.v. omruiling hebben ze nieuwe abonnement afgesloten (klantnummer 2). Meerder malen contact gehad met KPN (via telefoon)
Uiteindelijk probleem gevonden in maart 2015, oplossing was om receiver te zenden (want kaart was niet te activeren).
Dus in totaal 3 klantnummers. Bellen en schrijven naar KPN, toch een geruststellende telefoontje van KPN probleem wordt per vandaag opgelost. Een klantnummer (oudste nummer), rest wordt opgezegd en bedragen worden gecrediteerd.
Vanaf 1/7/2015 geen ontvangst i.v.m. achterstand in betaling. Vandaag 6x gebeld met KPN in totaal vandaag 2.5 uur aan de telefoon. Geen oplossing
Net hoor ik van afdeling financiën dat een (1) abonnement opgezegd is (terwijl tegen mij gezegd is dat er twee (2) zijn opgezegd).Digitenne toch afgesloten omdat er op een van de klantnummers openstaande bedrag is.

Twee klantnummer's opzeggen, bedragen crediteren.

KPN
    Geachte mevrouw Vukovic,

KPN Klantenreacties CMT
    mvukovic
    KPN heeft snel gereageerd, en contact opgenomen. Binnen 5 dagen probleem opgelost.
    KPN toch bewezen dat klant nog steeds koning is.

mvukovic

Ook een klacht indienen over KPN?