Opgelost door KPN: Digitenne abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116714
Gebruiker
mvukovic
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Digitenne receiver kapot (januari 2015), KPN Digitenne receiver omgeruild, maar i.p.v. omruiling hebben ze nieuwe abonnement afgesloten (klantnummer 2). Meerder malen contact gehad met KPN (via telefoon)
Uiteindelijk probleem gevonden in maart 2015, oplossing was om receiver te zenden (want kaart was niet te activeren).
Dus in totaal 3 klantnummers. Bellen en schrijven naar KPN, toch een geruststellende telefoontje van KPN probleem wordt per vandaag opgelost. Een klantnummer (oudste nummer), rest wordt opgezegd en bedragen worden gecrediteerd.
Vanaf 1/7/2015 geen ontvangst i.v.m. achterstand in betaling. Vandaag 6x gebeld met KPN in totaal vandaag 2.5 uur aan de telefoon. Geen oplossing
Net hoor ik van afdeling financiën dat een (1) abonnement opgezegd is (terwijl tegen mij gezegd is dat er twee (2) zijn opgezegd).Digitenne toch afgesloten omdat er op een van de klantnummers openstaande bedrag is.


De oplossing

Twee klantnummer's opzeggen, bedragen crediteren.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Vukovic,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    mvukovic
    Datum
    KPN heeft snel gereageerd, en contact opgenomen. Binnen 5 dagen probleem opgelost.
    KPN toch bewezen dat klant nog steeds koning is.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mvukovic
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen