Opgelost door KPN: Digitenne abonnement
Details
De klacht
Digitenne receiver kapot (januari 2015), KPN Digitenne receiver omgeruild, maar i.p.v. omruiling hebben ze nieuwe abonnement afgesloten (klantnummer 2). Meerder malen contact gehad met KPN (via telefoon)Uiteindelijk probleem gevonden in maart 2015, oplossing was om receiver te zenden (want kaart was niet te activeren).
Dus in totaal 3 klantnummers. Bellen en schrijven naar KPN, toch een geruststellende telefoontje van KPN probleem wordt per vandaag opgelost. Een klantnummer (oudste nummer), rest wordt opgezegd en bedragen worden gecrediteerd.
Vanaf 1/7/2015 geen ontvangst i.v.m. achterstand in betaling. Vandaag 6x gebeld met KPN in totaal vandaag 2.5 uur aan de telefoon. Geen oplossing
Net hoor ik van afdeling financiën dat een (1) abonnement opgezegd is (terwijl tegen mij gezegd is dat er twee (2) zijn opgezegd).Digitenne toch afgesloten omdat er op een van de klantnummers openstaande bedrag is.
De oplossing
Twee klantnummer's opzeggen, bedragen crediteren.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.