Heb na 2 jaar gebruik mijn KPN Digitenne beëindigd per 01-09-2014. Er werd toch € 16,50 afgeschreven voor de maand september waarin deze dienst was beëindigd. Ik heb de afschrijving gestorneerd en ontving nu een nieuw acceptgiro voor de € 16,50 voor de maand september die indien ik niet betaal zal worden verhoogd met € 15,00 extra incasso kosten. Dit terwijl de dienst is beëindigd 01-09-2014 en de betaling voor de maand september bestemd is. KPN deelde mij mede toch te betalen en zou dan dit geld na 4 weken retour ontvangen. Boden mij als coulance aan betaal nu de € 16,50 en ontvang na 4 weken van ons als coulance € 40,00 retour. Vind dit maar een vreemde gang van zaken en heb dus nog niet betaald.
De oplossing
De € 16,50 voor de maand september waarin deze dienst beëindigd is laten vervallen. Waarom kosten berekenen aan een klant over een product en periode waarin geen dienst wordt afgenomen.
6 reacties
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Damen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
Auteur
dirk
Datum
Ik ontving van KPN de mededeling dat zij met mij contact zouden opnemen. Ik heb tot op heden echter niets van hen vernomen met betrekking tot mijn klacht. Heb daarom ook niet eerder gereageerd omdat ik nog steeds op reactie van KPN wacht
Auteur
dirk
Datum
Ben gebeld door KPN Den Haag. Deze gaven toe dat de factuur ten onrechte werd toegezonden. Was door KPN pas op 28 augustus ingebracht terwijl werd opgezegd op 02-08-2014. Zouden de zaak intern oplossen. Ik ontvang vandaag een nieuwe herinnering met aankondiging dat de vordering wordt verhoogd met € 15,00. Digitenne werd wel beëindigd door KPN per 01-09-2014. Wens nu compensatie voor de tijd die ik hieraan besteed en de ontelbare telefoontjes met klantenservice die mij aanraden maar te betalen
Auteur
dirk
Datum
Ben naam en nummer van de behandelend ambtenaar uit Den Haag helaas kwijt. Klantenservice raadt mij aan de factuur maar te betalen en zouden mij dan uit coulance € 40,00 compenseren na 4 tot 5 weken. wat een dwaas voorstel. Ik eis dat KPN hun administratie eens goed op poten zet en niet op deze wijze bestaande en langdurige klanten tegen zich in het harnas jaagt.
Auteur
KPN
Datum
Geachte heer Damen,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
Auteur
dirk
Datum
Deze manier gaf een snelle en adequate oplossing door Uw inmenging een super site met goede resultaten. Ga zo door !!!!!
Uiteindelijke oplossing
Auteur
dirk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over KPN?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.