Klacht KPN: Digitenne die zogenaamd beter is als vorige. Nee hoor slechter en nog 2 euro duurder

Klachtnummer
# 390511
Gebruiker
F.M. Hoogewerf-de Vries
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Die weten ze al

De oplossing

Digitenne beter maken

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen