Opgelost door KPN: Digitenne dubbel abbonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24111
Gebruiker
Erwin van Dijk
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een maand geleden een extra digitenne tuner besteld voor mijn huisgenoot maar kreeg in plaats daarvan een nieuw abbonnement. Heb twee keer telefonisch gevraagd om dit abbonnement te veranderen in één abbonnement met twee tuners, dit zou gedaan worden, zonder resultaat. Vorige week opnieuw gebeld omdat ik twee facturen kreeg onder verschillende klantnummers. Nu is het ene abbonnement opgezegd en zit ik met een extra gehuurde tuner met daarop extra kosten, zonder dat ik deze tuner heb aangevraagd of ontvangen. Mijn huisgenoot kan nu geen tv meer kijken omdat het abbonnement is opgezegd, maar de tweede tuner niet onder het andere abbonnement is gebracht. Klachtenservice niet bereikbaar vanwege een 'storing', in de winkel kon ik niet geholpen worden, via de website een klacht ingediend waarop ik binnen twee werkdagen een reactie zou ontvangen, dit is ook niet gebeurd. Ik heb inmiddels drie klantnummers, een dubbele onterechte factuur en de klantenservice kan mij niet helpen.

De oplossing

Ik wil één abbonnement met daarop twee ontvangers.
Ik heb een incidentnummer: 130320-000396
Ik heb een dossier nummer: 6872192
Verder wil ik compensatie voor mijn telefoonkosten (inmiddels meer dan 90 minuten gebeld) en de onterechte factuur voor het dubbele abbonnement teruggestort op mijn rekening. Ik heb hier niet om gevraagd dus wil hier niet voor betalen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Dijk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Erwin van Dijk
    Datum
    Klacht is opgelost! Erg blij met de afhandeling van KPN en de geboden oplossingen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Erwin van Dijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen