Klacht KPN: digitenne eredivisie live actie telegraaf

Klachtnummer
# 20307
Gebruiker
Ben van der Zaken
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Na aankoop van de telegraaf heb ik deze vrijblijvende proefperiode aangemeld en dit werkte vrijwel direct naar behoren.
Maar aangezien ik hier niet extra voor zou willen betalen heb ik dit diezelfde dag nog via de telefoon opgezegd.
maar tot verbazing bleef ik gewoon eredivisie live ontvangen en kreeg ik hier tot verbazing ook nog en rekening van.
Als je dan belt en vraagt hoe dat kan word je goed behandeld en word er naar gekeken, maar ik betaal de factuur natuurlijk niet, want deze klopt niet.
maar als het probleem nog niet is opgelost en je ze weer probeert te bellen is er toch wel een probleem, dit gebeurde mij gisteren, na een half uur in de wacht te zitten omdat ze het druk hebben krijg ik iemand aan de lijn,vertel het probleem.
deze verteld ook nog eens bijna een half uur het te moeten uitzoeken enz, komt ze eruit dat in financien moet hebben, word doorgeschakeld, na een half uur iemand aan de dodelijn.....
Sorry, verkeerd doorgeschakeld
nu geen tv en moet betalen! kpn!!!

De oplossing

is er een oplossing voor dit soort bedrijfen???
Behandel, hoe je behandeld wilt worden....
of mogen WIJ facturen sturen voor ongewilde praktijken.

Hier neem een gratis koekje van me......
Lekker???
dat is dan 2 euro, hier heb je de rest van het pak.......

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Zaken,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van der Zaken,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Ben van der Zaken
    Datum
    Of ik wil bevestigen dat het op een correcte manier is afgehandeld, Nee...
    Er is nog niets ondernomen over hetgeen waar ik mee zit, ben benieuwd naar een correcte LAATSTE factuur, aangezien ik nog wel betaal voor de laatste weken maar ik alles heb opgezegd bij kpn en het al gelukkig allemaal netjes is opgehaald.
    Mensen, denk na, sluit heel het zooitje af en neem iets beters, pas dan voel je je net als mij weer happy....
    Kpn, you had your chance and u blew it bigtime, thank u and bey bey....
  4. Auteur
    Ben van der Zaken
    Datum
    Om het duidenlijk te maken voor de medemens, gratis bestaat niet, proefperiode, bestaat niet, heb je je netjes weer afgemeld, sorry meneer, staat er niet, kunt u de factuur betalen anders word u afgesloten, sorry maar, het is een fout bij jullie, zoeken jullie het uit ik hoor het wel, maar dat kan niet want je moet dus eerst betalen voor iets wat je probeerde maar niet wilde blijven gebruiken, denk je echt dat wij nog moeite moeten en gaan doen om je geld terug te krijgen..... DAG KPN..........
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen