Klacht KPN: digitenne gratis bij interactieve tv, bij glasvezel niet, hoezo????

G

Tot 7 maanden geleden had ik interactieve tv van KPN met daarbij gratis digitenne, waar ik insteekmodules voor heb aangeschaft, deze zijn dus eigendom. 7 maanden geleden werd ik door kpn gebeld met de vraag of ik over wilde stappen naar glasvezel, ik heb duidelijk gevraagd of mijn abonnementskosten hetzelfde blijven €65,-, Daarop zei de medewerker van KPN, ja , mevrouw, voor dat bedrag krijgt u zelfs sneller internet. Nou prima dacht ik , totdat ik nu 7 maanden later (na de actieperiode van ^maanden waardoor je de extra kosten niet merkt) een rekening ontvang waarop kosten voor digitenne worden berekend. Ik heb meerdere malen een klacht ingediend, gebeld, brief gestuurd maar helaas leidt niks tot de gewenste oplossing en lijkt het of een ieder zijn neus bij KPN bloed.

Ik hoop dat er via deze weg eindelijk een oplossing komt in de vorm van restitutie en het in mindering brengen van de kosten voor digitenne op de facturen.

Geachte heer/mevrouw Marica,

G
    Fijn dat het eindelijk in behandeling wordt genomen, ik wacht het contact met u af en hoop op een positief besluit uwerzijds.
    Geachte mevrouw Marica,

De behandelaar van deze reactie heeft u een voorstel tot oplossing gedaan.

G
    is niet de gewenste oplossing, ik ben misleid door KPN met als gevolg dat ik maandelijks meer kosten heb. hierbij is er ook geen mogelijkheid om alles terug te draaien naar de oude situatie. jammer dat er zo met trouwe klanten omgegaan wordt!
    Geachte mevrouw Marica,

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 22.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?