Klacht KPN: digitenne gratis bij interactieve tv, bij glasvezel niet, hoezo????

Klachtnummer
# 151896
Gebruiker
G
Datum
9 reacties

Details

De klacht

Tot 7 maanden geleden had ik interactieve tv van KPN met daarbij gratis digitenne, waar ik insteekmodules voor heb aangeschaft, deze zijn dus eigendom. 7 maanden geleden werd ik door kpn gebeld met de vraag of ik over wilde stappen naar glasvezel, ik heb duidelijk gevraagd of mijn abonnementskosten hetzelfde blijven €65,-, Daarop zei de medewerker van KPN, ja , mevrouw, voor dat bedrag krijgt u zelfs sneller internet. Nou prima dacht ik , totdat ik nu 7 maanden later (na de actieperiode van ^maanden waardoor je de extra kosten niet merkt) een rekening ontvang waarop kosten voor digitenne worden berekend. Ik heb meerdere malen een klacht ingediend, gebeld, brief gestuurd maar helaas leidt niks tot de gewenste oplossing en lijkt het of een ieder zijn neus bij KPN bloed.

De oplossing

Ik hoop dat er via deze weg eindelijk een oplossing komt in de vorm van restitutie en het in mindering brengen van de kosten voor digitenne op de facturen.

9 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Marica,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    G
    Datum
    Fijn dat het eindelijk in behandeling wordt genomen, ik wacht het contact met u af en hoop op een positief besluit uwerzijds.
  3. Auteur
    G
    Datum
    Fijn dat het eindelijk in behandeling wordt genomen, ik wacht het contact met u af en hoop op een positief besluit uwerzijds.
  4. Auteur
    G
    Datum
    Fijn dat het eindelijk in behandeling wordt genomen, ik wacht het contact met u af en hoop op een positief besluit uwerzijds.
  5. Auteur
    G
    Datum
    Fijn dat het eindelijk in behandeling wordt genomen, ik wacht het contact met u af en hoop op een positief besluit uwerzijds.
  6. Auteur
    G
    Datum
    Fijn dat het eindelijk in behandeling wordt genomen, ik wacht het contact met u af en hoop op een positief besluit uwerzijds.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Marica,

    De behandelaar van deze reactie heeft u een voorstel tot oplossing gedaan.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    G
    Datum
    is niet de gewenste oplossing, ik ben misleid door KPN met als gevolg dat ik maandelijks meer kosten heb. hierbij is er ook geen mogelijkheid om alles terug te draaien naar de oude situatie. jammer dat er zo met trouwe klanten omgegaan wordt!
  9. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Marica,

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 20 22.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen