Klacht KPN: Digitenne is waardeloos door veel meldingen "geen ontvangst" dus tv kijken is een nachtmerrie bij Di

DickZwolle

Sinds de omwisseling van het nieuwe kastje dit jaar geen ontspannen tv meer kijken. Steeds komt de melding "GEEN ONTVANGST"... Dit terwijl ik hartje Zwolle woon, de zendmast zie ik vanuit mijn raam, dus geen obstakels, geen periferie waar ik woon.
Ben bij servicepunt KPN in Zwolle geweest eind november. Daar werd me gemeld dat de klachten bekend zijn en dat het resultaat niet beter gaat worden. Ook gaat KPN stoppen met digitenne nog voor 2030.
Ik adviseer een ieder geen digitenne aan te schaffen! KPN heeft niet geschroomd om het maandelijkse bedrag maar even te verhogen... Maar je kan beter geen digitenne aanschaffen, want relaxed tv kijken is nu bij KPN Digitenne wel passe!! Wat een ergernis en weg gegooid geld!!

Zorgen dat het opgelost wordt, compenseren

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?