Opgelost door KPN: digitenne opzeggen gaat mis

Eelco

Ik heb eind mei een internet en tv abonnement aangevraagd voor het adres waar ik sinds 26 juni woon.
Op het oude adres had ik digitenne.
Bij het aanvragen van internet en tv heb ik aangegeven dat ik het abonnement van digitenne wilde opzeggen. De medewerker zou daar voor zorgen. Wat schetst mijn verbazing, de opzegging had niet via de medewerker gedaan mogen worden maar hij had mij moeten doorverbinden naar de digitenneafdeling. De ontvanger is inmiddels ingeleverd, ik woon niet meer op het oude adres maar moet dus nu nog wel een maand digitenne betalen omdat een medewerker van KPN blijkbaar niet wist dat hij niet mocht of kon regelen dat het abonnement opgezegd wordt. Digitenne heeft in het verleden al vaker blijk gegeven van een communicatieve stoornis maar dit is wel erg raar.

Abonnement is opgezegd sinds 29-6-2020.
Ik wil restitutie van het teveel betaalde abonnementsgeld omdat ik NIET verantwoordelijk ben voor de fouten die gemaakt worden door KPN personeel. Ik mag uitgaan van de kennis en kunde van degene die ik aan de telefoon krijg.

KPN
    Geachte heer Boersma,

KPN Klantenreacties CMT

Eelco
KPN verwerkt de opzegging en zorgt ervoor dat ik niet hoef te betalen.

Ook een klacht indienen over KPN?