Opgelost door KPN: Digitenne opzeggen

Tim

Ik heb sinds juli 2011 ten minste 3 keer telefonisch aangegeven dat digitenne beeindigd kon worden. Dit is een paar keer gemeld in combinatie met andere wijzigingen die wel zijn doorgevoerd door KPN. Digitenne is opgezegd omdat het op de lokatie waar ik sinds juli vorig jaar woon niet beschikbaar is. Ik heb nu maar weer eens gebeld en weer werd er gezegd dat het nu beeindigd wordt. Moet dit eerst maar eens zien voor ik het geloof. MIjn vertrouwen in KPN wordt er als gevolg van de vele problemen met telefoon en internet die ik als gevolg van onkunde van de klantenservice van KPN heb ondervonden bij de verhuizing en nu de problemen met digitenne, bepaald niet groter op.
Ik vind het onterecht dat ik nu al meer dan een jaar betaal voor digitenne terwijl dit al verschillende keren is opgezegd. Bovendien duurt het heel lang voor je de klantenservice aan de telefoon krijgt, waardoor ik veel tijd kwijt ben.

Ik vind het reeel dat KPN de aansluiting met terugwerkende kracht per juli vorig jaar beeindigd en het teveel betaalde terugbetaald. Daarnaast zou ik het niet onredelijk vinden dat er een vergoeding betaald wordt voor de vele telefoongesprekken.

KPN
    Geachte heer Tamsma,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Tim

Ook een klacht indienen over KPN?