Klacht KPN: Digitenne werkt nog steeds niet na 2 maanden

dhr Sakidin

Ik heb mijn klacht al eens eerder ingediend. En toen werd er een nieuwe antenne voor mijn digitenne verstuurd. Nadat ik deze heb ontvangen werkt het nog steeds niet.
Ik heb kpn klantservice proberen te bereiken maar na een half uur in de wacht te staan heb ik maar opgehangen, heb wel wat beters te doen.

Graag mijn geld terug van de afgelopen 2 maanden dat hij het niet doet en een oplossing zoeken voor het niet werken van uw product

KPN
    Geachte heer Sakidin,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    En wanneer nemen jullie contact op? Dit gaat nu al 2 maanden gaande
    dhr Sakidin
    Wat een loze beloftes allemaal.
    Er zou gebeld worden.. dat is dus NIET gedaan
    Ik wil mijn geld terug van de afgelopen 3 maanden. Dit kan echt niet. Al 3 maanden geen tv!!!!
    KPN
    Geachte heer Sakidin,We hebben vandaag (1-2) weer 2 keer naar u gebeld om u te bereiken. Echter beide keren komen we in de voicemail. Als u terug belt kunnen wij u doorzetten naar de technische dienst 09000576 (dan heeft u geen kosten als u moet wachten) anders kan u via 08000204 kosteloos de technische dienst bereiken.
    Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?