Klacht KPN: Digitenne werkt nog steeds niet na 2 maanden

Klachtnummer
# 18898
Gebruiker
dhr Sakidin
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn klacht al eens eerder ingediend. En toen werd er een nieuwe antenne voor mijn digitenne verstuurd. Nadat ik deze heb ontvangen werkt het nog steeds niet.
Ik heb kpn klantservice proberen te bereiken maar na een half uur in de wacht te staan heb ik maar opgehangen, heb wel wat beters te doen.

De oplossing

Graag mijn geld terug van de afgelopen 2 maanden dat hij het niet doet en een oplossing zoeken voor het niet werken van uw product

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sakidin,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    dhr Sakidin
    Datum
    En wanneer nemen jullie contact op? Dit gaat nu al 2 maanden gaande
  3. Auteur
    dhr Sakidin
    Datum
    Wat een loze beloftes allemaal.
    Er zou gebeld worden.. dat is dus NIET gedaan
    Ik wil mijn geld terug van de afgelopen 3 maanden. Dit kan echt niet. Al 3 maanden geen tv!!!!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Sakidin,We hebben vandaag (1-2) weer 2 keer naar u gebeld om u te bereiken. Echter beide keren komen we in de voicemail. Als u terug belt kunnen wij u doorzetten naar de technische dienst 09000576 (dan heeft u geen kosten als u moet wachten) anders kan u via 08000204 kosteloos de technische dienst bereiken.
    Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen