Opgelost door KPN: DIT KLOPT NIET < HEB IK NOOIT OPDRACHT VOOR GEGEVEN

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 424026
Gebruiker
Target Express75
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Hoe komt het dat ik 4 x sms moet betalen 12 euro op een nummer vaqn 8010 . WIE IS DAT . op 27-01-2020 . Nu bij KPN terwijl ik bij TELFORT gratis en om beperkt kon SMS .

De oplossing

NAZIEN A>U>B> En retour op rekekening die 12 Euro

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Visser,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Visser,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Target Express75
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kpn heeft belooft dat die 12 euro volgende eind maart retour verekend wordt. Dus dat hopen we maar. We houden U op de hoogte, we moeten dus nog even wachten
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?