Klacht KPN: Diverse monteurs geweest maar nog steeds last van resonerend suizend geluid vanuit kpn glasvezelhuis

Klachtnummer
# 454827
Gebruiker
Bianca
Datum
1 reactie

Details

De klacht

geluidsoverlast glasvezelhuisje

De oplossing

Graag kijken naar geluidswerende oplossing... Zodat we de geluidsgolven niet meer horen in de tuin( en soms binnen). Extra isolatie van het huisje? liefst verplaatsen.
Huisje staat: Tussen Johan Karschstraat me 15 en 17 en en grenst aan de Marijkeweg in Wageningen.
ER is al een monteur geweest en die heeft ervoor gezorgd dat het geluid al velen maken minder is ... maar toch horen we het nog. Zou niet mogen kunnen midden in een woonwijk.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Leimena,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen