Klacht KPN: Diversen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 162505
Gebruiker
Ilse
Datum
5 reacties

Details

De klacht


10 feb. Overgestapt va die dag alleen maar problemen met tv en internet.
Probleem nog steeds niet opgelost

Inmiddels is er na vele telefoontjes weer een monteur nummer 7 geweest (vrije dag nummer 7 opgenomen!)

Ineens bestaan de ruim 26.000 storingen niet meer..... .???
Problemen lijken verder opgelost te zijn.
Hbo werkt en opname pakket ook.

Helaas zijn er nog steeds problemen.
.internet traag en valt geregeld weg.
.storingen op tv namelijk, melding dat zender niet beschikbaar is, half beeld op sneeuw, ontvanger werkt geregeld niet.. Ik krijg dan de melding om ontvanger aan te zetten terwijl deze al aan staat!
.programma terug kijken va het begin werkt niet goed. Loopt even en stopt dan weer.

Al diverse malen een mail gestuurd. Krijg geen reactie!!!

De oplossing

Dat alles eindelijk wel goed werkt. Compensatie abbonements kosten en compensatie voor 7 opgenomen dagen

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Ooijen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Ilse
    Datum
    Ben benieuwd .... Of kpn zijn werk gaat doen.
  3. Auteur
    Ilse
    Datum
    Update. 3 dagen geen internet!!?? Nog steeds heeft kpn GEEN contact opgenomen. We wachten alweer een week. Klacht loopt al sinds overstap!!!?!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van Ooijen,

    De behandelaar van deze reactie is nieuwsgierig of u al met de andere apparatuur getest heeft. Kunt u uw bevindingen door geven aan de behandelaar?

    U kunt hem via de mail of telefonisch via 070-343 05 45 bereiken.

    Alvast bedankt voor de medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Ilse
    Datum
    Zeer slechte afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ilse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen