Opgelost door KPN: doen ophouden van het kraken van de tv bij zenderwisseling.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 446031
Gebruiker
C.H. Mentink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben een nieuwe tv Wisselen we van zender dan horen we eerst gekraak en na enige tijd werkt de zender normaal.
We hebben hierover al verschillende keren geklaagd - we kregen eerst een onderdeel dat niet hielp. Later aanwijzingen via de telefoon die niet hielpen en vandaag kregen we aanwijzingen via de telefoon die hielpen van de wal in de sloot: de tv kraakt al bij het begin.

De oplossing

Bovenstaande op te lossen - zo mogelijk door iemand van het bedrijf te sturen

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Mentink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Mentink,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.H. Mentink
Datum
Uiteindelijke oplossing
- de volgende dag kwam direct een deskundige van de KPN. - Iemand kwam nu wel aan huis en probeerde niet via de telefoon een oplossing te vinden. Terecht want: - de oplossing bleek heel anders dan degene die men telefonisch probeerde te bereiken We zijn dan ook erg blij met uw hulp!!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?