Opgelost door KPN: Doorberekenen kosten wat voorheen met eigen !! ontvangers gratis was.

Niet tevreden 114!

Omruilen digitenne ontvangers.

Twee op eigen kosten aangeschafte ontvangers. Nu bij verplichte omruil ( anders geen ontvangst meer) is de eerste ontvanger gratis en moet voor de tweede €5 per maand worden betaald. Lijkt op zelfverrijking KPN. Omdat de aanschaf van de twee oude ontvangers zelf is gedaan verzoek ik KPN er ook weer twee kosteloos te verstrekken. Met vr gr.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Luijbe,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Uw vraag/ klacht heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

KPN Klantenreacties CMT

Niet tevreden 114!
Door zelf het digitenne product aan te passen. Extra ontvanger terug gestuurd. Nu alleen nog de gratis bij het abonnement behorende ontvanger in gebruik. Hier door blijft het factuurbedrag gelijk en wordt dus niet met 30%!!!! verhoogd. Zelf een goed en goedkoper alternatief gevonden. M vr gr

Ook een klacht indienen over KPN?