Opgelost door KPN: Doorberekenen kosten wat voorheen met eigen !! ontvangers gratis was.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 364856
Gebruiker
Niet tevreden 114!
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Omruilen digitenne ontvangers.

De oplossing

Twee op eigen kosten aangeschafte ontvangers. Nu bij verplichte omruil ( anders geen ontvangst meer) is de eerste ontvanger gratis en moet voor de tweede €5 per maand worden betaald. Lijkt op zelfverrijking KPN. Omdat de aanschaf van de twee oude ontvangers zelf is gedaan verzoek ik KPN er ook weer twee kosteloos te verstrekken. Met vr gr.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Luijbe,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Uw vraag/ klacht heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

    Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niet tevreden 114!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Door zelf het digitenne product aan te passen. Extra ontvanger terug gestuurd. Nu alleen nog de gratis bij het abonnement behorende ontvanger in gebruik. Hier door blijft het factuurbedrag gelijk en wordt dus niet met 30%!!!! verhoogd. Zelf een goed en goedkoper alternatief gevonden. M vr gr
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen