Klacht KPN: Doordat Kpn mijn rekeningnr heeft gebruikt voor een andere klant

Klachtnummer
# 74547
Gebruiker
ecajdric
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Doordat Kpn mijn rekeningnr heeft gebruikt voor een andere klant is er onterecht geld van mijn. Elke keer beloven ze dat ik het geld terug krijg maar gebeurd dit niet.

De oplossing

Geld terug

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Cajdric,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Cajdric, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?