Klacht KPN: Doorfactureren van een abonnement dat al lang beeindigd is

Mirriam

Hierbij doe ik mijn beklag over een inmiddels toch wel langslepend probleem met de KPN.

Ik heb in november 2013 een glasvezelpakket genomen. Hierin kreeg ik een paar maanden Videoland en Film1 op proef. Dit heb ik begin 5 januari 2014 beëindigd. 6 Januari heb ik dit per mail bevestigd gekregen.

Tot op heden worden de kosten voor beide pakketten aan mij doorbelast (25€ per maand), terwijl ik dus al vanaf begin januari daar geen gebruik van maak. Ik heb hier verschillende keren over gebeld. Ik heb de toezegging gekregen dat dit beëindigd zou worden. Ik heb hier op 9 mei een brief over gestuurd. Hierop heb ik geen reactie ontvangen. Zo ook op een mail die ik begin juni heb gestuurd. Ik heb op 18-6 gebeld. Ik kreeg de toezegging dat ik zou worden teruggebeld. Is nog niet gebeurd. Vanmorgen 24-6 weer gebeld. Ik kreeg als antwoord dat ie niet zoveel voor mij kon doen.
Wat moet ik in godsnaam doen om niet meer voor dit abonnement te betalen??

Ik wil niet meer betalen voor een product dat ik niet ontvang. Ik wil dat alle maanden worden gecrediteerd. Asap en met excuses.

KPN
    Geachte mevrouw Zwakenberg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Mirriam
    DE Kpn heeft vorige week contact opgenomen. Er is mij beloofd dat ze het probleem oppakken en asap oplossen. Tot die tijd factureren ze het abonnement (dat ik niet heb) door. Ik krijg wel alles gecrediteerd als alles is opgelost, is mij toegezegd. Ze houden mij op de hoogte. Ik wacht af...
    KPN
    Geachte mevrouw Zwakenberg,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?